Aktualizacja badania Outdoor Track została opublikowana na platformie IDS 3 czerwca.
W ramach nowego Release’u 2025Q2:
- uwzględniono współczynniki zmian ruchu 2024r. vs 2023r., biorące pod uwagę specyficzne uwarunkowania każdej z dziesięciu badanych aglomeracji, opracowane przez Biuro Inżynierii Transportu,
- baza badanego inventory powiększyła się o dodatkowe 2672 powierzchnie reklamowe AMS i Stroer Media
W ramach aktualizacji danych, będących jedynym w Polsce źródłem zestandaryzowanych Kontaktów dla klasycznego OOH,wszystkie nośniki w systemie zostały poddane ponownemu przeliczeniu wskaźników mediowych.
—————————-
Projekt Outdoor Track jest realizowany zgodnie z metodologią opartą na licencji brytyjskich badań reklamy zewnętrznej Route. Badanie bazuje na następujących danych:
- natężenie ruchu indywidualnego, komunikacji miejskiej oraz pieszych w oparciu o Macierze Ruchu przygotowane przez Biuro Inżynierii Transportu
- dane o sposobach przemieszczania się i zwyczajach komunikacyjnych mieszkańców w oparciu o technologie GPS zrealizowane przez instytuty Kantar Millward Brown oraz IPSOS
- baza danych o nośnikach reklamowych uwzględniająca wszystkie cechy fizyczne nośników (położenie nośnika, wymiary, wysokość, odległość od strumienie ruchu, clutter)
Metodologia umożliwia wyliczenie kluczowych wskaźników mediowych i bardziej efektywne planowanie kampanii OOH.
Badanie objęło swoim zasięgiem 10 największych aglomeracji w Polsce tj.: agl. warszawską, śląską, krakowską, trójmiejską, łódzką, poznańską, wrocławską, szczecińską, bydgoską i lubelską (w sumie 148 gmin w ramach 10 aglomeracji).
Outdoor Track jest jedynym w Polsce zestandaryzowanym źródłem danych o Kontaktach dla klasycznego OOH.
