Podczas XIV Europejskiego Kongresu Gospodarczego w Katowicach (27 kwietnia 2022r.) odbył się panel dyskusyjny poświęcony zmianom na rynku mediów. Prelegentami byli następujący specjaliści z branży mediowej i badawczej:


Marcin Grabowski – GPW
Rafal Jakubowski – IAA
Waldemar Kruk – IBO
Marcin Pery – Gemius
Grzegorz Śliwa – Arahub

Panel prowadziła Katarzyna Ratajczyk – OOH Life

Dyskutowano o pozycji OOH w koszyku mediowym, narzędziach badawczych, badaniach jednoźródłowych i możliwościach objęcie przez nie również Out of Home.

Zapraszamy do zapoznania się  z krótkimi relacjami z tego wydarzenia:

– wirtualnemedia.pl:  (Jak badać skuteczność reklamy OOH? (wirtualnemedia.pl))

– Katarzyna Ratajczyk (OOHlife.org):  (wpis na linkedin.com).

Uczestnicy panelu (od lewej): Marcin Grabowski – GPW, Rafal Jakubowski – IAA, Waldemar Kruk – IBO, Marcin Pery – Gemius, Grzegorz Śliwa – Arahub, Katarzyna Ratajczyk – OOH Life